Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~rku | użytkownik

imię i nazwiskoRobert Kubiak adresŁódź zarejestrowany19.07.2009 @14:51:48 ostatnio na stronie15.12.2013 @23:14:34

Fotografia... jakoś tak wyszło. Znudził mi się kompakt przyszła lustrzanka pierw analogowa teraz cyfrowa. Czemu fotografia?? Dlatego że realizacja dźwięku za droga

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu4218739
digarty28 komentarze532 posty na forum1

komputer / sprzęt
450D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~parlay    16.12.2013 @20:53:12
Dziękuję za opinię
Pozdrawiam!
_______
Wszystko na świecie ma charakter subiektywny i względny.
~darkshape    12.09.2011 @17:09:15
chwilowki to akurat nie retkinia byla
_______
"We shall destroy the self-image."
~newsfrom60s    28.01.2011 @23:38:21
zamierzone ze względów: albo normalna lampa, z którą wyglądało to koszmarnie albo lampa slow i nieco poruszone- wybrałam drugie :D
~wiku92    27.01.2011 @17:14:25
dzięki
~Thorkiel    27.01.2011 @17:11:14
fajnie że próbujesz, dwa fajne wyszukałem
~wiku92    27.01.2011 @17:07:29
!
~newsfrom60s    22.01.2011 @22:03:37
no to okej, każdy ma inny sposób patrzenia :D
~newsfrom60s    22.01.2011 @21:08:21
nie mówię, że nie tak, może po prostu nie trafiła w mój gust, skadrowałabym może jakoś inaczej, poza tym myślę, że cała postać wyglądałaby ładniej, może podsyciła jakoś kolory, żeby dodać wyrazistości.
~newsfrom60s    22.01.2011 @20:19:32
haha kac niezbyt fajna sprawa, w każdym razie bardzo dziękuję :D
~newsfrom60s    22.01.2011 @13:16:27
niestety?
~Hybrydowy    29.06.2010 @22:06:13
Hehe dzieki to na co czekasz? Statyw i jedziesz... ;P
~penny21    03.04.2010 @14:05:45
Dzięki Co do kolorów - ustawiłem bardziej nasycone w aparacie. Na kompie nic nie robiłem.
~Camaro    31.03.2010 @22:08:07
Mi osobiście spdobał się motyw wolności jako ucieczki jako odlotu.....
jako nawiązanie do obozów.


~saszix    25.03.2010 @08:53:03
uczę się :P
_______
saszix pozdrawiam ;*
~saszix    20.03.2010 @18:44:51
hello :D
_______
saszix pozdrawiam ;*
~kosmatek    24.02.2010 @12:09:19
dzięki za rady... przydadzą się...
_______
Jeśli ktoś komuś coś i ewentualnie nikt nikomu nic to i owszem...
~Pawlus86    15.02.2010 @21:41:26
Mozliwe, ale tez możliwe ze moja wina, byl to jeden z moich pierwszych eksperymentow
~Pawlus86    15.02.2010 @21:00:04
ostrosc ustawiona jest na drugim ml na strzykawce pozdrawiam.
~carolina666    08.02.2010 @20:26:47
otóż to
~carolina666    08.02.2010 @19:56:16
Zależy którzy.. Ja trafiam na tych nie ok ;P
~stromba    05.02.2010 @00:26:56
Jeszcze troszkę pracy cię czeka Pozdr
_______
Wylewając pot na treningach oszczędzasz krew w czasie walki !!! :P
~carolina666    03.02.2010 @20:45:57
jak zawsze, wszystko przez facetów ;P
~Scruel    27.01.2010 @03:25:38
Dziekuje
_______
...Jestem tu by się uczyć, nie świecić cynizmem i zbędną głupotą...

~summersky    18.01.2010 @06:39:37
ależ ja jestem bardzo spokojna
Pozdrawiam, też jestem uczniem
_______
"-And how are you?
-Not very how. I don't seem to have felt at all how for a long time..."
~Spinka30    14.01.2010 @19:09:13
Dzięki Pozdrawiam :D
_______
"O czym w środku dnia potrafię śnić?
Nie pytaj mnie,
Gdy wśród przechodniów nagle staję zamiast iść,
Nie pytaj mnie..."
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt